Vandaag is de dag - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Suzanna - WaarBenJij.nu Vandaag is de dag - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Suzanna - WaarBenJij.nu

Vandaag is de dag

Door: Suzanna

Blijf op de hoogte en volg Suzanna

03 Februari 2016 | Nederland, Drachten

Lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie.

Vandaag is dan eindelijk de dag daar, de dag dat ik weg ga voor een half jaar. EEN HALF JAAR!

Een half jaar naar het land van Simba en hakuna matata. Ik ga hier vijf maanden stage lopen bij MAXXOR. (zie: www.maxxor.com) Wat ik hier precies ga doen weet ik nog niet precies, daar zal ik snel genoeg achter komen.

Vanavond vlieg ik om 22.00 vanaf Schiphol, via Dubai naar Kaapstad. Spannend! Ik heb al afscheid genomen van onze villa in Groningen, mijn enorme tas is ingepakt (hoe ik die 25 kilo van de bagageband in Kaapstad ga krijgen is nog een puntje van zorg) en de delegatie die mij naar Schiphol gaat brengen is al aan het verzamelen. Het wordt nu wel heel echt.

Oant sjen Drachten, ik spreek jullie in Kaapstad!

Liefs,
Suzanna

  • 03 Februari 2016 - 12:39

    Franciska:

    Heeeee Suus,
    Ik wens je een hele goede reis en ontzettend veel plezier en succes in Kaapstad. Ben nu al benieuwd naar je verdere verhalen. Dikke tút

  • 03 Februari 2016 - 18:00

    Henk Bloempit:

    File

  • 04 Februari 2016 - 13:10

    Mama:

    Lieve Suuz,

    Via vlucht volgen zie ik dat je bijna boven Zuid Afrika vliegt en dat de verwachte aankomsttijd 16.17 uur is (bij ons 15.17)!
    Yeeeaaaahhhh, ik ben zo blij dat je dan veilig geland bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanna

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 2712

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 30 Juli 2016

Zuid Afrika

Landen bezocht: