Daar ben ik dan - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Suzanna - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Suzanna - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan

Door: Suzanna

Blijf op de hoogte en volg Suzanna

05 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie

Woensdag was het dan zo ver, we gingen met de hele delegatie naar Schiphol om mij weg te brengen. Ik heb mij groot gehouden en heb totaal niet gehuild.

Grapje natuurlijk.

Wat was dat vreselijk.

Na mijn dramatische huil scene was het echt tijd om in het vliegtuig te stappen. Afgezien van het feit dat de reis ontzettend lang duurde, was het prima te doen. Voor degenen die nog een leuke film willen kijken: Inside out is een aanrader! :)

En daar ben je dan, in Kaapstad! Het was was lekker binnenkomen, want ze waren (natuurlijk, wie moet dat anders overkomen) mijn tas kwijt. De doem scenario's schoten alweer door mijn hoofd, het hele weekend niet naar het strand want mijn bikini was er niet, en wat moest ik nou zonder die Friese vlag die ik van Rowan gekregen had? Gelukkig schoot een Emirates meneer ons te hulp en vond mijn tas terug! Woohoo!

Mijn appartement is hartstikke prima, we hebben zelfs een zwembad in de tuin! Op dit moment zitten er nog twee Franse jongens in het huis, een jongen uit Aruba en nog een meisje uit Groningen. Gezellig!

Vandaag ben ik met drie andere meiden lekker toeristisch op een rode dubbeldekker bus tour door de stad gegaan. Super gaaf! Kaapstad is zo ontzettend mooi! We zijn langs de tafelberg gereden, zijn lekker naar het strand geweest op Camps Bay en hebben via Kirstenbosch en Hout Bay het rondje compleet gemaakt. Super mooi om te zien is dat aan de ene kant van de tafelberg er ontzettend mooie stranden zijn, en aan de andere kant het heel erg groen is. Ontzettend hoge bomen en planten waar je niet raar op zou kijken als er plotseling een aap voorbij komt. We hebben de dag afgesloten bij Waterfront, een soort mega markt met allemaal winkeltjes, terrasjes en etenstentjes in de haven.

Natuurlijk ben ik lekker verbrand dus ik zal mij nu gaan insmeren met after sun (mem had mij nog zo gewaarschuwd, goed insmeren!).

Tot de volgende keer!

Liefs,
Suzanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanna

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 2695

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 30 Juli 2016

Zuid Afrika

Landen bezocht: